התלונה עזרה: הפרשן הבכיר דיבר נגד החרדים – והתנצל

בנצי לייזרוביץ No Comments on התלונה עזרה: הפרשן הבכיר דיבר נגד החרדים – והתנצל

"כשלתי בלשוני בדברי נגד חרדים שהאידאולוגיה שלהם זה כסף" כך אמר הפרשן המשפטי הבכיר לאחר שהוגשה נגדו תלונה לנציבות הרשות השניה

צילום: Tomer Neuberg/Flash90
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אחרי שבשבוע שעבר התבטא שדרן והפרשן המשפטי של ערוץ 13 אביעד גליקמן על החרדים "האידיאולוגיה של החרדים הינה כסף", חזר בו השדרן מדבריו – בעקבות מכתב תלונה שהגיש שי גליק מנכ"ל בצלמו לנציבות הרשות השניה.

הרשות שלחה פנייה לערוץ 13, ובתגובה מסרה חברת החדשות  כי נערכה שיחת הבהרה עם הכתב והוא הודה כי כשל בלשונו. בעקבות כך העירו לו מנהליו על ההתבטאות הלא ראויה.

במכתב התשובה ששלחה חברת החדשות לרשות השניה נכתב : "בשיחה עם אביעד גליקמן הוא הבהיר כי  התכוון לדרישות התקציביות הגבוהות של המפלגות החרדיות , והודה כי כשל בלשונו  בניסוח ולא הבהיר את כוונתו כהלכה. בשיחה עם הכתב הוער לו שגם אם זה לא היה כוונתו,  זו כמובן אמירה שאינה במקומה".

בנוסף, הם ציינו שכתבת חדשות 13 שישבה בפאנל הגיבה לאמירה וסתרה את דבריו.

אביעד גליקמן

Yonatan Sindel/Flash90

הנציב ציין כי "בעקבות תלונתך צפיתי בתוכן עליו הלנת. אמנם הכתב הביע את עמדתו במסגרת חופש הביטוי והיצירה המקנים לו, אך דבריו היו מכלילים ופוגעניים כלפי מגזר שלם ולא היה מקום לאמרם כפי שנאמרו. העברתי את הערתי בצירוף הערתך לתשומת לב הגורם המשדר. אני מצר על אי הנעימות שנגרמה לך ולצופים האחרים מצפיה בתוכן ומודה לך על פנייתך".

שי גליק מנכ"ל בצלמו מסר: "מודה ועוזב ירוחם. אביעד גליקמן הודה שכשל בלשונו ולא היה צריך להגיד זאת ומנהליו העירו לו על כך. צריך מידה של ישרות להודות שטעית ואני מעריך מאוד את אביעד שהבין זאת במהירות. אני מברך גם על החלטת הנציב מר דוד רגב שמדובר בדברים פוגעניים ומכלילים. אמשיך לפעול לתקשורת חופשית והוגנת אך לא פחות מכך גם מכבדת. לא ניתן יותר לשדרנים להכליל להסית ולפגוע באף חלק מהאוכלוסיה ובפרט לא המגזר הדתי, חרדי ותושבי יו"ש".



0 תגובות